Tilstede: Sandra(ref), Tommy, Tore Petter, Magnus
Sak 1: Pågående aktiviteter
Leveranser til godkjenning
- Migrering - Godkjent av HiØ.
- Dokumentmal: Personpresenrasjon
- Manglende visning av data i admin fra LDAP er problematisk for brukeropplevelsen. Sandra tar en ny runde på dette internt.
- Data fra SAP oppdateres ikke automatisk. Sandra tar opp dette med utviklere.
- Dokumentmal: Forskningsgruppe
- HiØ tester denne i løpet av uka.
- Dokumentmal: Forskningsprosjekt
- HiØ tester denne i løpet av uka.
Denne uka
- Ferdigstille designmanual
- Utvikling av dokumentmaler for studier
- Internt estimeringsmøte 10.04
- Implementasjon av grafisk design
- Artikkelmal klar for test - HiØ tester designet i løpet av uka.
- HiØ: Er det mulig at en av punktene i en accordion er ligger åpen per default?
- Kurs
- Kurs 12.04
- Deltakere fra kurs forrige uke blir med på skrivestua 12.04.
- Oppsett personsøk
Timebruk
Sak 2: Innmelding av feil i implementasjonsfasen
- Feil meldes inn via epost til Sandra. Sandra fører opp og følger opp disse via et dokument på prosjektområdet.
- Sandra utarbeider rutine for innmelding av feil.
Sak 3: Eventuelt
- Tilbakemeldingsfunksjon - HiØ ønsker opplegg for dette.
- Personlisting
- Automatikk rundt oppretting av personpresentasjoner. Kan antageligvis utvikles på sikt.
- Møte for gjennomgang av forslag til nettredaksjon
- 12.04.
- Flere kurs
- 24.04 og 26.04 - enklere publisistkurs