Status 23. april

Tilstede: Sandra(ref), Tommy, Tore Petter, Kenneth, Ted

Sak 1: Pågående aktiviteter

  • Dokumentmal emne: utvikle førsteversjon (ferdig i løpet av mandag 30.04)
    • HiØ tester mandag 07.05 og onsdag 09.05
    • HiØ og USIT gjennomfører oppsummeringsmøter i etterkant av testdagene. 
    • Etter testing 07.05: USIT setter av 08.05 til justeringer.
  • Dokumentmal studieprogram: utvikle førsteversjon (ferdig i løpet av mandag 30.04)
    • HiØ tester mandag 07.05 og onsdag 09.05
    • HiØ og USIT gjennomfører oppsummeringsmøter i etterkant av testdagene. 
    • Etter testing 07.05: USIT setter av 08.05 til justeringer.
  • Listing studieprogramvelger: utvikle førsteversjon (ferdig i løpet av mandag 30.04)
    • HiØ tester mandag 07.05 og onsdag 09.05
    • HiØ og USIT gjennomfører oppsummeringsmøter i etterkant av testdagene. 
    • Etter testing 07.05: USIT setter av 08.05 til justeringer.
  • Implementere grafisk design for emner
  • Implementere grafisk design for studieprogram
  • Implementere grafisk design for studieprogramvelger

Oppfølgingspunkter

  • Sandra kaller inn til oppsummeringsmøter etter testdager hos HiØ - kalt inn 23.04

Sak 2: Leveranser til testing/godkjenning

Alt som skal testes av HiØ og i hvilket tidsrom er markert i prosjektplanen med grønt

Følgende er skedulert til testing i løpet av uke 17:

  • Dokumentmal: forskergruppe
    • Personer uten personprofil listes ut slik: MISSING PERSONDOC: annalenk. Bør vises med fullt navn, men ikke klikkbar link.
  • Listing: forskergruppe
  • Dokumentmal: forskerprosjekt
  • Listing: forskerprosjekt
  • Grafisk design: artikkelmal
  • Personsøk
    • I personsøket kan man søke opp følgende:
      • Tittel på dokumentet

      • Brukernavn

      • Fornavn

      • Etternavn

      • Emneord

      • E-post adresse

      • Telefon nummer

      • Mobil nummer

  • Dokumentmal: personpresentasjon

    • Automatisk syncing av data fra LDAP skal være fikset. Fint om HiØ tester at dette fungerer som det skal nå.
    • Oppdateres ikke automatisk.
    • Lister ikke ut prosjekter og grupper. - feil rettet.
  • Listing: personer
    • Kan potensielt bli veldig mange emneord. Her må det gjøres en avveining om det skal gjøres tekniske tilpasninger eller om det bør være en redaksjonell oppgave å "kontrollere" emneordene. 

Oppfølgingspunkter

  • Sandra følger opp punktene over og melder inn feil
  • Sandra sender over liste over hvilke nettlesere, enheter osv. som nettstedet testes på.
  • Sandra gir beskjed fortløpende når ting er fikset og HiØ kan teste mer.
  • HiØ gir tilbakemelding på punktene over senest i løpet av fredag 27.04.

Sak 3: Eventuelt

  • Scripting av personpresentasjoner: både på norsk og engelsk
  • Tredeling av tilgangsstyring: HiØ ser behov for dette. Det ble avtalt at dette legges på en liste over ting som kan tas nærmere prosjektslutt dersom det er tid til det. Eventuelt kan det tas opp igjen i fase 2.
Publisert 20. apr. 2018 08:10 - Sist endret 24. apr. 2018 10:11