Status 28. mai

Tilstede: Sandra(ref), Tommy, Tore Petter, Kenneth, Ted

Sak 1: Pågående aktiviteter

  • Justere studiemaler
    • Emne
    • Studieprogram
    • Studieprogramvelger
  • Intern testing av automatisert oppsett av studieprogram og emner
    • Hva gjør vi med emner som ikke har oppstart H2017? Finnes det noen slike emner i dag som vi må håndtere?
      • Emnene blir styrt av de strukturerte dataene i FS. Noen emner har oppstart hvert semester og noen hvert år.
      • USIT må se hva som finnes i XML-filen.
    • Hvordan håndterer vi historikk på emner?
      • Historikk på emner legges i mapper for hvert år innenfor hver enhet for de hører til.
  • Utvikle og teste meny i for-ansatte (USIT)
  • Teste automatisert oppsett av personpresentasjoner (HiØ) (På overtid)
    • Om personer er vitenkapelige eller administrative er ikke nødvendigvis satt opp riktig i LDAP. Dette kan derfor gi feil i oppsettet.
    • HiØ må rydde i LDAP-dataene sine før USIT kjører oppsettet på nytt.
    • Utlisting av publikasjoner fra Cristin: Dersom en vitenskapelig ansatt ikke har publikasjoner i cristin ønsker HiØ at det skrives ut en alternativt tekst for dette fremfor å vise en tom liste fra Cristin. USIT ser på hvordan dette kan løses. 

Sak 2: Eventuelt

  • Innmeldte feil
    • HiØ samler opp feil på ukesbasis og overleverer disse til Sandra hver mandag. Dette for å minke pågangen av epost knyttet til svært detaljerte feil.
  • Brukertest 29.05
    • Viktig at HiØ ikke publiserer noe nytt spesielt under studieprogrammer iløpet av testingen.
  • Studiestart
    • USIT ser på epost fra Kenneth ang konsept for studiestart.
Publisert 25. mai 2018 12:39 - Sist endret 28. mai 2018 20:43