Tilstede: Sandra(ref), Tommy, Tore Petter, Kenneth, Ted
Sak 1: Pågående aktiviteter
- Justere studiemaler
- Emne
- Studieprogram
- Studieprogramvelger
- Intern testing av automatisert oppsett av studieprogram og emner
- Hva gjør vi med emner som ikke har oppstart H2017? Finnes det noen slike emner i dag som vi må håndtere?
- Emnene blir styrt av de strukturerte dataene i FS. Noen emner har oppstart hvert semester og noen hvert år.
- USIT må se hva som finnes i XML-filen.
- Hvordan håndterer vi historikk på emner?
- Historikk på emner legges i mapper for hvert år innenfor hver enhet for de hører til.
- Hva gjør vi med emner som ikke har oppstart H2017? Finnes det noen slike emner i dag som vi må håndtere?
- Utvikle og teste meny i for-ansatte (USIT)
- Teste automatisert oppsett av personpresentasjoner (HiØ) (På overtid)
- Om personer er vitenkapelige eller administrative er ikke nødvendigvis satt opp riktig i LDAP. Dette kan derfor gi feil i oppsettet.
- HiØ må rydde i LDAP-dataene sine før USIT kjører oppsettet på nytt.
- Utlisting av publikasjoner fra Cristin: Dersom en vitenskapelig ansatt ikke har publikasjoner i cristin ønsker HiØ at det skrives ut en alternativt tekst for dette fremfor å vise en tom liste fra Cristin. USIT ser på hvordan dette kan løses.
Sak 2: Eventuelt
- Innmeldte feil
- HiØ samler opp feil på ukesbasis og overleverer disse til Sandra hver mandag. Dette for å minke pågangen av epost knyttet til svært detaljerte feil.
- Brukertest 29.05
- Viktig at HiØ ikke publiserer noe nytt spesielt under studieprogrammer iløpet av testingen.
- Studiestart
- USIT ser på epost fra Kenneth ang konsept for studiestart.