Status 14. juni

Tilstede: Sandra(ref), Tommy, Tore Petter, Kenneth, Ted

Sak 1: Oppsett studieprogram

• Studieprogram som mottatt på epost er satt opp manuelt. Se vedlagte kommentarer i regnearket.
    • Tore Petter sender over til Gro
  • Følgende gjenstår:
    • Urler kan ryddes enda mer i - det oppstår blant annet doble bindestreker flere steder
    • Evaluering av innhold hentet fra FS. Overskrifter i studieplaner er ikke riktige.
    • Håvard tar tak i disse i dag 14.06.

Sak 2: Oppsett emner

Det finnes en hel del tomme mapper under /studier/emner:

• NTA
    • 2007
    • 2008
    • v2009
  • HV
  • IR
  • LU
    • v2007
  • OSS
    • v2006
  • VIDERE
    • 2007
    • v2008

Skal disse slettes?

• OK.

Emne under studer/emner/oss med emnekode SFB12808 gir ikke treff i FS, og derfor ut verdien null på nettsidene. Feiler antageligvis på studiepoeng.

• USIT finner en løsning for dette.

HiØ ønsker synkende sortering av undermapper under /studier/emner/avdeling.

• Dette er endret nå.

Enkelte emner har ikke blitt satt opp. Sandra har oversendt epost til Tore Petter og Kenneth med liste over disse for vurdering av om de skal settes opp eller ikke.

Sak 3: Personpresentasjoner

• Håvard har kjørt ny oppretting av personpresentasjoner. For lenking mellom engelske og norske presentasjoner må presentasjonene flyttes ut til rett plass i IA, før koblingen settes.
    • HiØ gjør dette ferdig i løpet av 14.06. Håvard kobler sammen norske og engelske presentasjoner 15.06.

Sak 4: Eventuelt

• Oppsett GA. Oddmund fra USIT kontakter Tore Petter/Kenneth
  • Plan for flytting:
  1. Sett nyweb4 i lesemodus kl 13 tir 19/6
  2. Synk database og filer fra nyweb4 til hiof.no
  3. Reindekser hiof.no
  4. Sjekk at alt ser bra ut
  5. Gi beskjed til HiO at de kan oppdatere DNS når de vil
  • Oversikt over hvilke overskrifter i studiemalene som henter fra FS eller vortex
  • Personsøk på engelsk viser til norske personpresentasjoner. Skal også søke i den enheten en befinner seg.
  • Status studieknapp
  • Emner frem i tid: Løses i dag ved at det ikke linkes mellom studieplan og emne, fordi emnet ikke finnes på web enda og blir stående som fritekst. Det er ønskelig at det linkes til emnet sist det ble gjennomført.
    • Dette vil ikke komme på plass til lansering.
  • Engelske sider for bibliotek: "norwegian"-knapp ikke justert riktig.
Publisert 14. juni 2018 11:53 - Sist endret 12. jan. 2023 10:09