Tenestegruppemøte: Saksbehandling og arbeidsflyt

Tenestegruppemøte om saksbehandlingsrutina og job-runner.

Tilstades

  • estephaz
  • tvl
  • kv
  • fhl
  • tgk
  • jbr
  • jsama
  • sgs
  • elisabhs
  • hanskfje
  • jokim (ref)

Sak 1: [10:15] Saksbehandlingsrutine, med case [diskusjon]

Vi har følgd nye rutiner for saksbehandlinga nokre månadar. Vi evaluerer korleis det går, og blir enige om forbedringar.

Tobias går gjennom konkret case, sjå presentasjon.

Diskusjon

Vi rakk å identifisere lappar med forbedringar, og å få gitt dei poeng. Nådde ikkje diskutere dei vidare.

Lappar som fekk poeng:

  • Svar/kommenter i RT-saker før de flyttes til annen RT-kø (9)
  • Alle integrasjoner må vere dokumenterte (7)
  • Snakk sammen! (6)
  • Kutt ut logg på e-post (5)
  • Alltid spørre andre om noe er uklart (4)
  • Kutt ut RT (3)
  • Del opp RT-saker når det snakkes om ulike ting. Fortest mulig! (2)
  • Ukevakta bruker Sentry/Zabbix (drift) (1)
  • Ukevakta har fast, ukentlig gjennomgang av alle opne saker (1)
  • Obligatorisk Dashboard-tid for vakten, f.eks. på bestemt tidspunkt per dag, eller rett etter standup (1)

Andre identifiserte forbedringar:

  • RT+epost om feil i samme "Dashboard" + chat
  • Få graf over hvor lang tid saker tar frå opprettelse til Resolved.
  • Hvis RT-sak blir ping-pong: Stopp og snakk sammen.
  • Lær opp requestorere til å beskrive problemet bedre.
  • Varsel til oss for maskiner/integrasjoner som slås av
  • Kom det varsel frå job_runne? Kunne det vært bedre?
  • Identifiser de viktigste integrasjoner vi har i Cerebrum. Ha metode for automatisk varsel hvis de feiler.
  • Hvorfor ikke migrert til ny Fronter-WS tidligere?
  • Bruk Drift si bestillingskø i RT meir (følgast lite opp i dag)
  • Alle instanser bør ha tlf-nummer til en kontaktperson på USIT
  • Løs alle feil før kundene oppdager dem!
  • Uklar feilmelding eller henvendelse? Spør resten av tjenestegruppa!
  • Hvis man får en sak i retur, der man tidligere har forklart hvordan det løsses, så forklarer man mer.
  • Når det kommer en forklaring på hvordan man løser noe i en RT-sak så løser man det, eller ber om mer forklaring hvis noe er uklart.

Oppfølging

Joakim tek med innspela vidare. Nådde ikkje konkretisere meir på møtet.

Sak 2: [11:00] Ny job-runner [diskusjon]

INT har utreda kva vi gjer med vår haltande job_runner, og har anbefalt bruk av luigi for workflows (sjå dokumentasjonen til luigi), samt APScheduler for å trigge jobbar (cron). daemons kan bli handtert av td. systemd. INT anbefaler å starte med ein prototype for å køyre noko i Cerebrum. Vurderer evt. migrering seinare.

Kva meiner vi? Ok framgangsmåte? Krever involvering frå både drift og utvikling.

Diskusjon

Utsatte diskusjon

Oppfølging

Joakim kaller inn til nytt møte, med bare dette som tema. Folk må sette seg inn i saken først.

Sak 3: [11:35] Nytt som skjer [informasjon]

Joakim informerer om kva som skjer/har skjedd:

  1. Utarbeida dokument retta mot UH-sektoren om Cerebrum, som profilerast blant USIT sine IT-tenester for UH-sektoren. Dette i henhold til visjon for Cerebrum.
  2. Hans Kristian har bedt tenestegruppa om innspel til bøggs å prioritere inn i sprintar. Vi har utfrå det oppretta eit "råd", med Fredrik, Tobias og Joakim, som ser på dette før kvar sprint.
  3. Planlegger Cerebrum-seminar 2018, i september.

Ønsker gjerne innspel/kommentarar.

Eventuelt

 

Publisert 10. apr. 2018 13:50 - Sist endret 4. mai 2018 22:25