Tilstades
- estephaz
- tvl
- kv
fhltgk- jbr
- jsama
- sgs
- elisabhs
hanskfje- jokim (ref)
Sak 1: Sentry [beslutting]
INT (og KIA) har brukt Sentry for overvåking av feil sidan februar (INT-168). Frå tenestegruppemøtet i november 2017 vart vi einige om å evaluere Sentry etter ein periode.
Kva er erfaringa, og kva vil vi?
- Har INT fiksa feil lettare?
- Har INT redusert mengda feil?
- Kostnadar? Kor mykje drift og ekstraarbeid? Ressursar?
- Utfordringar? Loggar har gått i frø i Cerebrum grunna kommunikasjonen med Sentry. Anna?
- Har KIA opplevd redusert mengde loggar?
Diskusjon
Foretrekker å få feil i Sentry foran e-post. Sentry gir god oversikt over ikkje-kritiske feil. Hjalp spesielt med god oversikt under prodsettinga av Unicode-endringane.
Er likevel berre nokre få som følger med i Sentry jamnleg. INT har ikkje tid til å fikse feil, så tek berre dei mest kritiske.
Har vore tilnærma "gratis" å drifte løysinga.
KIA er positive til å ta det i bruk i sine rutiner. E-postane vert uansett ikkje lest.
Konklusjon
- Tenestegruppa anbefaler INT å bruke Sentry på fast grunnlag, i ukevaktsordninga, og utvide til andre tenester.
- Tenestegruppa anbefaler at Sentry vert drifta i linjeorganisasjonen. Forslag: Forvalting hos Tenestegruppa for utvikling og driftssamarbeid, og ITI, eller w3d, drifter. Slik som Jira/Bitbucket.
- Tenestegruppa anbefaler at KIA tek i bruk Sentry dagleg for å få oversikt over status til Cerebrum, i staden for e-postar.
Oppfølging
Joakim skriver anbefaling og sender til HKF og evt. EHY? Frist: Ut veka.
KIA slår av e-postutsendinga frå maillog. Elisabeth gir ack.