Statusrapport for alumniløsning for UiO

For perioden: 23.03-15.05

Fremdrift og leveranser i perioden

Funksjonell spesifikasjon for prosjektet er ferdigstilt. USIT arbeider med integrasjonsdesign for løsningen og avholdt et møte med STA 7/5 der dette ble gjennomgått. Her fremgikk det at det må gjøres noen små endringer i designet, og USIT skal arbeide videre med dette frem til nytt møte 11/6.

Avvik fra plan og forsinkelser

Arbeidet går i henhold til planen.

Risiko og konsekvens for forsinkelsene

Det er en anstrengt ressurssituasjon i utviklingsgruppen i Seksjon for administrativ IT, dersom det dukker opp viktige prosjekter som får prioritet kan det bli et problem dersom disse får reallokert ressurser fra alumniprosjektet.

Tiltak

Plan for prosjektet finnes under mandatet.

Samarbeid

Samarbeidet med Webseksjonen og Studieavdelingen fungerer godt.

Ressursbruk

Ca. 160 timer.

Videre prioritert arbeid

Prioritert arbeid fremover er:

  • Fullføring/godkjenning av interaksjonsdesign.
  • Implementasjon av ny alumniløsning ut fra spesifikasjonen.
  • Testing, verifikasjon og godkjenning av løsningen.
  • Migrering av data fra gammelt system til den nye løsningen.

Annet

Godkjent av USITs ledermøte: #dato

Neste statusrapport:

Publisert 15. mai 2013 11:54 - Sist endret 15. mai 2013 15:37