Fremdrift og leveranser i perioden
Funksjonell spesifikasjon for prosjektet er ferdigstilt. USIT arbeider med integrasjonsdesign for løsningen og avholdt et møte med STA 7/5 der dette ble gjennomgått. Her fremgikk det at det må gjøres noen små endringer i designet, og USIT skal arbeide videre med dette frem til nytt møte 11/6.
Avvik fra plan og forsinkelser
Arbeidet går i henhold til planen.
Risiko og konsekvens for forsinkelsene
Det er en anstrengt ressurssituasjon i utviklingsgruppen i Seksjon for administrativ IT, dersom det dukker opp viktige prosjekter som får prioritet kan det bli et problem dersom disse får reallokert ressurser fra alumniprosjektet.
Tiltak
Plan for prosjektet finnes under mandatet.
Samarbeid
Samarbeidet med Webseksjonen og Studieavdelingen fungerer godt.
Ressursbruk
Ca. 160 timer.
Videre prioritert arbeid
Prioritert arbeid fremover er:
- Fullføring/godkjenning av interaksjonsdesign.
- Implementasjon av ny alumniløsning ut fra spesifikasjonen.
- Testing, verifikasjon og godkjenning av løsningen.
- Migrering av data fra gammelt system til den nye løsningen.
Annet
Godkjent av USITs ledermøte: #dato
Neste statusrapport: