Fremdrift og leveranser i perioden
USIT og STA har i denne perioden avholdt møter og utarbeidet en funksjonell spesifikasjon for en ny alumniløsning for UiO. Fredrik arbeider med den tekniske spesifikasjonen for Cerebrum-arbeidet, og regner med å være ferdig med denne i løpet av uke 11.
USIT har hatt et møte med sikkerhetssjefen og diskutert diverse sikkerhetsutfordringer rundt løsningen.
Avvik fra plan og forsinkelser
Aktivitetsplanen er ikke klar ennå, men skal utarbeides i løpet av uke 11.
Samarbeid
Samarbeidet har fungert bra i prosjektet.
Ressursbruk
Det er ikke definert noen CT-koder for prosjektet på USIT ennå, så vi har ingen oversikt over tidsbruk innenfor perioden.
Videre prioritert arbeid
I løpet av uke 11 skal STA og USIT utarbeide en aktivitetsplan med oversikt over ressursbehov fra STA og USIT. Prosjektet tar sikte på å begynne utviklingen av løsningen i uke 11/12.
USIT har et internt møte 13. mars for å avklare oppgave-/ressursfordeling internt på USIT mellom ADMIT og Webseksjonen.
STA må ha møte med USIT (Webseksjonen) for å avklare bruk av Nettskjema for invitasjon til alumniarrangementer. Det må videre avklares om vi kan lagre informasjon fra disse arrangementene i alumniløsningen. Monica koordinerer dette.
STA må ha et møte med USIT (Webseksjonen) for å få utarbeidet maler for enhetenes nettsider for alumniløsningen. Monica koordinerer dette.
Annet
Prosjektet går så langt etter planen, men det er viktig å få på plass en aktivitetsplan og igangsette utviklingsarbeidet. Prosjektet har et begrenset tidsvindu ift. ressursbruk i UAIT, og det er derfor viktig at utviklingen blir igangsatt.