Årsrapport 2016 for prosjektet Vidareutvikling av eValg

Oversikt over leveranser

Ingen prosjektleveranser i 2016, men nokre milepæler er oppnådd:

• M1: Plan for involvering av UX vart klar
  • M2: Plan for rolle som pilotprosjekt for sjekkliste for gjennomføring av utviklingsaktiviteter vart klar
  • M3: Plan for å styre utviklinga mot CloudReady vart klar
  • Prosjektet har tatt ei beslutting om å lage ei heilt ny løysing.

M4 har blitt forsinka grunna sjukdom i UX og spesifisering av teknisk løysing har strukke lenger ut i tid. Det er ikkje blitt brukt meir timar enn planlagt, berre over ein lengre periode.

Aktivitet og ressursbruk

Møter og seminarer

Det er avholdt 8 møter, brukt til å utrede og planlegge prosjektet, statusmøter og arbeidsmøter for teknisk løysing.

Det vart også avhold eit initielt møte med interessenter av prosjektet i starten.

Ressursbruk

Antall timer brukt totalt: 314

Dette er innanfor det vi har av tilgjengelege timar, men det begynner å bli knapt med ressursar for å ha råd til 4 sprintar med utvikling i INT. Vi har omtrent 300 timar att utanfor utviklinga. Ein del av brukt tid er brukt av fersk prosjektleiar for å sette seg inn i arbeidsmetodikk og USIT sin prosjektmal.

Erfaringer i prosjektet

Grunna fersk prosjektleiar tok planlegginga lenger tid enn det kunne, men vi har lærd mykje av det, spesielt rundt smidig prosjektleiing. Dette er ein erfaring som takast med i seinare prosjekt. Prosjektgruppa har blitt kjend med prosjektarbeid som arbeidsmetode, sidan det er nytt for mange.

Valadminprosessen er meir komplisert enn venta, så det har vore dialog med UX for forståelse av prosessen.

Videre prioritert arbeid

1. Få klart forsinka løysingsforslag og brukarhistorier, før utviklinga starter - M4
  2. Gjennomfør interessent-kickoff for prosjektet
  3. Planlegg vidare fasar av prosjektet.

Annet

Publisert 10. jan. 2017 14:52 - Sist endret 2. feb. 2019 08:25