Sak 1: Gjennomgang av referat fra 18. januar
Sak 2: Pågående aktiviteter
- Oppstart konsept
- Oppsett av standardoppsett
- Oppsett innlogging
- Oppsett globalt søk
- Kartlegging av gruppeoppslag
- HiØ lager en testgruppe og gir beskjed til USIT når den er satt opp.
Sak 3: Gjennomgang av estimater i kontrakt
Vi går gjennom estimatene i kontrakten for å avklare hva som bør justeres.
Redaksjonelt
- Opplæring av superbrukere/publisister hos HiØ som kan kjøre kurs videre internt. Sandra gir beskjed til kursholdere ved USIT om endring av opplegg.
Sak 4: Eventuelt
- Hva gjøres med data fra ansattsidene (www2) når neted skrus av?
- Skal migreres inn som artikler over til ny løsning, men ikke bruke for-ansatte-appen til UiO.
- Fremmedspråksenteret skal også migreres inn.
- Agenda for onsdagens møte
- Kontrakt
- Legge ved avsnitt om at samarbeidsavtale skal inngås i løpet av prosjektperioden.
- HiØ sender utkast til formulering for samarbeidsavtale til USIT.